5.0
gebaseerd op 482 reviews

Super fijn, professioneel en gezellig salon.

sandra - 10 maanden geleden

Vriendelijk en goed geholpen.

Daniella - 11 maanden geleden

Altijd gezellig,
even een momentje voor mezelf.
en zeer tevreden met de mooie verzorgde nagels.

Daniella - 11 maanden geleden

Super netjes en een hele toffe meid!!

Danielle - 11 maanden geleden

Helemaal top, de complete uitgebreide Reiki behandeling, heerlijke muziek erbij en uiteraard Daisy die het weer super gedaan heeft.
Zeker een aanrader om jezelf eens goed te verwennen.

Nicole - ongeveer een jaar geleden
Nicole - ongeveer een jaar geleden

Leuke meid. Doet de gelnagels perfect.

Joke - ongeveer een jaar geleden

nageltjes zijn heel netjes verzorgd door Daisy! bedankt weer:)

Berdien - ongeveer een jaar geleden

Perfect de nagels gedaan. Heel veel keus. Leuke vrouw

Joke - ongeveer een jaar geleden
Daniella - ongeveer een jaar geleden