Super fijn, professioneel en gezellig salon.
sandra
-
10 maanden geleden
Vriendelijk en goed geholpen.
Daniella
-
11 maanden geleden
Altijd gezellig,
even een momentje voor mezelf.
en zeer tevreden met de mooie verzorgde nagels.
Daniella
-
11 maanden geleden
Super netjes en een hele toffe meid!!
Danielle
-
11 maanden geleden
Helemaal top, de complete uitgebreide Reiki behandeling, heerlijke muziek erbij en uiteraard Daisy die het weer super gedaan heeft.
Zeker een aanrader om jezelf eens goed te verwennen.
Nicole
-
ongeveer een jaar geleden
Nicole
-
ongeveer een jaar geleden
Leuke meid. Doet de gelnagels perfect.
Joke
-
ongeveer een jaar geleden
nageltjes zijn heel netjes verzorgd door Daisy! bedankt weer:)
Berdien
-
ongeveer een jaar geleden
Perfect de nagels gedaan. Heel veel keus. Leuke vrouw
Joke
-
ongeveer een jaar geleden
Daniella
-
ongeveer een jaar geleden