5.0
gebaseerd op 482 reviews

BIAB behandeling gedaan, mijn nagels zijn erg mooi en zeer tevreden. Leuke dame, top! Thnx Daisy

Siska - meer dan 3 jaar geleden

prima gedaan

Netty - meer dan 3 jaar geleden

Is altijd fijn om er te zijn gezellig gesprek en mooie nagels je gaat altijd mooi de deur weer uit

Ria - bijna 4 jaar geleden

Daisy is goed in de werk, en altijd gezellig

marion - bijna 4 jaar geleden

was weer toppie en gezellig
en weer mooie nagels

Jolanda - bijna 4 jaar geleden

In 1 woord TOP

Sylvia - bijna 4 jaar geleden

Was gezellig .Alles keurig netjes en schoon .

evelien - ongeveer 4 jaar geleden

Snel en weer netjes. Daisy is altijd vriendelijk en aardig

ans - ongeveer 4 jaar geleden

Pedicure en Manicure gehad van Daisy en ben zeer tevreden met het resultaat!
Ze neemt de tijd en geeft goede adviezen!

Jenny - ongeveer 4 jaar geleden

Ze is zo geweldig. Ze doet alles in overleg.

Chantal - ongeveer 4 jaar geleden